Masael Quetta

پینٹنگ، مصور کے احساسات، جذبات اور خیالات کے عکاسی ہوتی ہے: قاسم خان سوری 

ان کی یہ تخلیقیں ہماری نسل کے دلوں میں گہرے مذہبی جذبات کو اجاگر کرنے میں اہم کردار ادا کریں گئیں۔

0 346

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

پینٹنگ، مصور کے احساسات، جذبات اور خیالات کے عکاسی ہوتی ہے: قاسم خان سوری 

 (مسائل نیوز ڈیسک )

- Advertisement -

ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان سوری نے کہا ہے کہ پینٹنگ، مصور کے احساسات، جذبات اور خیالات کے عکاسی ہوتی ہے مصور کے خیالات اور احساسات جتنے پاکیزہ ہونگے اس کی پینٹنگ بھی انتی ہی اچھی اور دلوں کو موہ لینے والی ہونگی۔انہوں نے کہا کہ محترمہ رابعہ ذاکر کی پینٹنگ ان کی بیت اللہ شریف اور روضہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے ان کی گہری وابستگی، لگاو اور محبت کا اظہار ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان کی یہ تخلیقیں ہماری نسل کے دلوں میں گہرے مذہبی جذبات کو اجاگر کرنے میں اہم کردار ادا کریں گئیں۔انہوں نے کہا کہ فنکاروں کی حوصلہ افزائی ہماری اجتماعی ذمہ داری ہے مصور اپنے فن پاروں سے ملک کے مثبت تشخیص کو اجاگر کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔

انہوں نے ان خیالات کا اظہار معروف آرٹسٹ محترمہ رابعہ ذاکر کی سینٹورس مال اسلام آباد منعقد کی جانے والی پینٹنگ ایگزیبیشن “روحانی سفر”کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ ڈپٹی اسپیکر نے بتایا اس نمائش نے ان کے مدینہ منورہ اور مکہ مکرمہ کے سفر کی یادیں تازہ کرا دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ محترمہ رابعہ ذاکر کی یہ نمائش ایک ایسے وقت میں منعقد ہو رہی ہے جب مسلمان کویڈ19وبا کی وجہ سے روضہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم اور بیت اللہ شریف کو دیکھنے نہیں جا سکتے ان مقدس مقامات کی یادیں تازہ کرے گا۔

انہوں نے مصور سے روحانی وابستگی کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ یہ کام ان کے مقدس مقامات کے بارے میں خیالات کی پاکیزگی کا اظہار ہے۔ انہوں نے محترمہ رابعہ زکر کے کام کو سراہا اور سینٹورس انتظامیہ کے اس مقدس مقصد میں تعاون کو سراہا۔ سینٹورس مال کی مشہور آرٹسٹ محترمہ رابعہ زاکر اور مینجمنٹ نے ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم خان سوری کی حوصلہ افزائی پر ان کا شکریہ ادا کیا۔سینٹورس انتظامیہ کی انتظامیہ نے سینٹورس مال کا ماڈل ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کو پیش کیا۔

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.